pondělí 24. února 2014

GIVEAWAY No.1


Krásné pondělí mé milé čtenářky.
A JE TO TU!!!
Po dlouhém přemýšlení, čím bych Vám asi udělala radost, jsem se rozhodla uspořádat úplně PRVNÍ giveaway tohoto blogu.


V předchozím článku, jsem se Vás ptala, co byste si přály vyhrát ZDE (do komentářů připisujte své nápady a přání dál, článek bude aktuální pořád, protože tohle určitě není poslední Giveaway)

Zajímá Vás o co se hraje?? --- > čtěte více :)



O co hrajeme? 
Po všech úvahách jsem se rozhodla Vám připravit tajemný balíček



Do kdy hrajeme?
Giveaway poběží až do 15. března - ten večer vylosuji výherkyni přes random.org


Co musíš udělat abys balíček vyhrála?
  • Musíš být z ČR.
  • Musíš sledovat můj blog přes GFC
  • Musíš mi pod tento článek napsat komentář, ve kterém uvedeš svou přezdívku pod kterou můj blog sleduješ + email na který tě v případě výhry budu kontaktovat. :)



To je mé milé dámy vše! :) Budu se těšit na Vaše komentáře a doufám, že se soutěže účastní co nejvíce z Vás, protože ta výhra stojí za to!! :P














80 komentářů:

  1. Máš nádherný blog =) děkuji hrozně moc za pozvání a přeju hodně štěstí ať ti jde blogování tak skvěle jako ti jde doposud =) Přeji ti aby ti číslo pravidelných čtenářů jen a jen rostlo a všechny zde byly spokojené jako já =)
    http://lovelinessbytess.blogspot.cz/
    tessiinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Přes GFC sleduji jako Anett Smiley.
    Anuska.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sleduju Tě přes GFC jako Adéla :)
    frambuesa.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. • z ČR jsem
    • Sleduju jako: By-Moni
    • ByMoniBlog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Michaela B. :)
    misula.3@seznam.cz
    Hodně štěstí s blogem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz
    P.S.: tvůj blog je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  8. sleduju jako Veronika Francková
    franckova.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji jako Jani R, beautypusinka@gmail.com , díky za pozvání :)

    OdpovědětVymazat
  10. podmínky splněny :) sleduji jako Lady An.. a děkuji za pozvání :*
    eapril@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Juhůůů :) Můj nápad se osvědčil! :D
    Sleduji jako Missy. :)))
    michaela.mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je docela dobrý nápad :), jsem zvědavá. Doufám, že nám i tak potom prozradíš co v balíčku bylo :).
    Sleduji jako Adush09
    adela.cardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji tě jako Kristýna Hrušková a můj mail je: hrosik381@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, moc se mi líbí tvůj blog:)
    Sleduji jako Albi Lipnická a můj mail je a.lipnicka7@gmail.com
    třeba se mi poštěstí vyhrát:))

    OdpovědětVymazat
  15. To je super nápad (mysterious gift). Snad splněno (pořád s Googlem nějak bojuji) a sleduji jako Thedecadenceofdecay.
    thedecadenceofdecay@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj, děkuju moc za pozvání :-)
    sleduju jako Lenina
    e-mail: Lenka.Matvijova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj děkuji za pozvání máš krásný blog.
    sleduji tě jako :Marie Marková
    e-mail: nelin.maj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. TY umíš člověka ale navnadit :D
    Sledujeme tě jako Elma se Sam Úžasňákovy (jdetoilevně)
    mail: jdetoilevne@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za pozvání a tvůj blog se mi líbí! :)
    Sleduji tě pod jménem:Anett
    anuska128@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji přes GFC jako Kriss
    kiss.iii@seznam.cz
    P.S. Díky za pozvání! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj:)
    Sleduju jako Natálie Tylšarová.
    email:natalie.tylsarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. sleduji jako Teri Morgan
    @: terezis.xx@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky, sleduju tě jako LoB Girl :)
    email: Loffelmannova.S@gymjat.org

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj :) předem ti moc děkuji za pozvání :) Zkusím štěstí, ale určitě je to zbytečný, protože nikdy takový štěstí, abych vyhrála, nemám :) A tak zkusit se má všechno :D :D
    Sleduji tě jako Adéla Navrátilová(Addell)
    email: navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuju za pozvání a milý komentář na mém blogu :-)
    Sleduji jako Le Poisson
    email: lepoisson111@gmail.com
    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  26. Ahojky! Moc děkuju za komentář a pozvání na giveaway!:)
    Sleduju jako: Teri Charova
    email: teri.charova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  27. sleduji přes GFC jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Jsem z ČR xD :)
    sleduji přes gfc jako jananulka.9@gmail.com
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jsem z ČR
    Sleduju jako Niki Mynářová
    mynarova.nika@gmail.com :)))

    OdpovědětVymazat
  30. Jako Lenka Ungrová
    ungrovalenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. máš nádherný blog :))
    sleduji tě jako Jana Janoušková ♥
    a muj email Janc.Janous@seznam.cz držím všem palečky :)

    OdpovědětVymazat
  32. sleduji jako El
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduju jako Baů Kroutilík :)
    bajuu.xd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Tak to jsem zvědavá, doufám, že pak na blog dáš, co se v tajemném balíčku ukrývalo :D. A máš krásný design, moc se ti povedl :)♥!
    roryside@gmail.com, sleduju jako Rory

    OdpovědětVymazat
  35. ahoj :) to jsem tedy zvědavá, co je to ten tajemný balíček! :)
    sleduji jako: Štěpánka Petrů
    email: stepankatuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Hmm tajemný balíček, to vypadá dobře :) Super nápad :)
    sleduju jako Danny
    email: danysek001@email.cz
    Ps.: nádherný design, moc se ti povedl!

    http://www.meow005.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, mas moc krásný blog :-) a ja navíc miluji překvapení a tajemstvi, takže se musím zúčastnit! :-) sleduji jako Baru Mottlova a můj mail je mottlovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Kristina Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. jůů, tajemný balíček :-)
    jsem z ČR. sleduji blog přes GFC, sleduji jako Iv Václavková :-)
    pszycho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. jsme z ČR, sleduju tě jako Lucie Zakopalová a můj meil je luciezakopalova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  45. Jsem z ČR, sleduju Tě jako: Mé malé nudné já a email: jakrikusik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. 1) Přes GFC sleduji jako Iveta Skutková
    2) ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. 1. Lucy Enne
    2. luciath483@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. sleduju jako Tereza Buzková
    buzkovat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Julie Kročová
    fashion-nienna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. GFC Nikola Slavíková
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Ema Antošová
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Alabell, alca.vocelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji jako Aria.
    aria.montghomery@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Tony Humble
    tonyhumble98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: Terka Černá
    Přezdívka: Terka
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. GFC - Fashilone
    ondrakovag@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Wow překvapení, ty já ráda :-D!
    Sleduji jako Swea Wialt.
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  58. GFC: aleachim15
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. GFC Laura Mátheová a email - laura.matheova@gmail.com :))

    OdpovědětVymazat
  60. GFC: Lucie Blitzen
    Email: monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  62. Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Tak to mě fakt zajímá co v něm je :D
    GFC: Dominika Soukupová
    Domka.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Sleduji jako Tereza Hlaváčková.
    trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. GFC - klarka.liskova
    klarka.liskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Parádní nápad s tajemným balíčkem
    Sleduji langmaierova1
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Mna by potešil nejaký make up alebo bronzer :)
    A super nápad veĺmi sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat
  68. Jsem z ČR
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduju pod svým jménem. :)
    Indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  70. GFC: Lilian Winters
    Email: wamelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. GFC: Kristýna Eliášová
    Email: kika.eli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj, sleduju jako Adriana Martinovičová - adriana.martinovicova@gmail.com.
    Máš super blog, konečně jsem zase narazila na někoho, kdo má rád barvičky a nemá jen obyč bílé pozadí. Sama jsem s tím chvíli bojovala na svém blogu, nakonec ale mé kreativní já zvítězilo, i na růžovém podkladě se dá seriózně a dobře tvořit ;)
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  73. GFC: Kristýna
    kika.holinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Tééédááá jsem nesmírně zvědavá :) Vypadá to jako supr nápad!
    GFC: Klára Wallová
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. sleduji jako Zuzka
    Redrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Tak to jsem moooc zvědavá:)
    Sleduju tě jako Key T.
    Můj email je kacka.tutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Jsem tak hrdá a šťastná, že tu mohu sdílet toto pozoruhodné svědectví, úžasné a mimořádné, prostě nemůžu uvěřit, že můj bývalý manžel je tady se mnou a prosí o všechna jeho špatná jednání a říká mi, jak prázdný se po celou dobu cítil byl pryč, opustil mě a způsobil mi tak bolest po rozvodu, ke kterému došlo před 5 měsíci. A celý tento zázrak se stal okamžitě poté, co jsem kontaktoval doktora Egwaliho o pomoc, jsem dnes nejšťastnější ženou na celém světě, řekl bych, že ho po svém boku budu mít znovu. Je to zázrak pro mě a moji rodinu a věčné potěšení a veselí. Jsem nyní tak šťastný a nevím, jak moc bych měl vyjádřit svou vděčnost a uznání Dr.Egwali. Důrazně bych ho doporučil, pokud potřebujete okamžitou pomoc, protože je zaručena.
    Zašlete mu e-mail dnes /dregwalispellhome@gmail.com nebo přes
    WhatsApp: +2348122948392

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám ! ♥