středa 19. února 2014

Regenerační žloutková maska na vlasy

Přeji všem krásnou středu.
S dnešním dnem Vám předvedu další masku na vlasy. Tentokrát se jedná o regenerační masku z vaječného žloutku.
A proč?
Protože Lecitin, který vaječný žloutek obsahuje má na vlasy velmi pozitivní účinky. :) Díky svému obsahu olejů a tuků ošetřuje poškozené vlasy a navrací jim ztracený lesk.





Co budeme potřebovat?

  • 1 žloutek
  • 4 lžíce medu
  • citrónovou šťávu



Kolik času nám maska zabere?

  • 15 minut



Jak budeme postupovat?

  1. všechny přísady dohromady důkladně promícháme
  2. vetřeme po celé délce vlasů (vlhkých, čerstvě umytých)
  3. po 15ti minutách důkladně opláchneme vlažnou vodou




A to je milé dámy vše! :) Nic těžkého ani nákladného!






7 komentářů:

  1. Podle toho co jsem četla v diskuzích se celkem bojím zkoušet masky s vejci, že by mi to slepilo vlasy :D
    Jinak by mě zajímalo spíše jestli más s tou maskou zkušenosti a jaké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych měla strach to všechno dát na umyté vlasy, abych náhodou nesmrděla:D ale před mytím si to občas dávám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že jsem masku na vlasy nikdy nezkoušela, trochu se toho bojím:) ale dříve jsem si máčela konečky do olivového oleje a musím říct, že to opravdu pomáhalo proti třepení.

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle masku jsem už vyzkoušela:) Sice je to dýl:) ale určitě stojí za vyzkoušení:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohe jsem absolvovala pouze jednou, protože mě to neskutečně svědilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám ! ♥