středa 26. března 2014

Skort / Skorts šortky

Přeji všem krásnou slunečnou středu. :)
Už delší dobu jsem si plánovala koupit skort, jenže... odrazovaly mě od nich různé recenze, nakonec jsem neodolala a jedny si z ebay objednala.
A jak to dopadlo?

Originální foto


O objednávce

Objednáno: 27. 2. 2014
Doručeno: 14. 3. 2014
Cena: 206Kč
Poštovné: Zdarma (obyčejně)
Velikost: XS
Barva: bílá
Způsob platby: Paypal




V zápalu radosti jsem balík nestihla nafotit zabalený. :) Ale bylo to zabalené jako vždy - klasická šedá obálka.


Výběr mají docela dobrý. :) Takže jsem se nemohla nakonec rozhodnout, které koupit, protože bych chtěla samozřejmě všechny! :D Nakonec to vyhrály bílé, jelikož jsem snědá, tak by to v létě mohlo vypadat dobře. A navíc se bude i lépe kombinovat než třeba ty růžové. :)


Reálné foto.
Ze šortků jsem měla obrovskou radost. Jsou krásně šité.
Trochu jsem se bála toho materiálu, ve většině případů jsem četla, že je průhledný, ale přesvědčila jsem se o tom, že co se nezkusí to se nezjistí, a materiál v tomto případě průhledný není. :)


Přestože jsem si objednala velikost XS, což dokazuje i štítek uvnitř, spokojená jsem uplně nebyla.
Šortky jsou velké. Přiznám se, že když jsem je kupovala, tak jsem se na rozměry nedívala... prostě jsem si řekla XS, fajn super, to beru!



Co se rozměrů týče, tak ty naštěstí sedí. Snad jen jsou o 2cm delší než je uvedeno, což ale není taková tragédie, jako kdyby přibrali více centimentrů v pase.
Vzhledem k tomu že můj obvod pasu je 60cm, tak mi tyhle šortky padají až k bokům, což nevypadá dobře. Zvláště když měřím na výšku málo, tak mam pak ty šortky na přední nejdelší straně, která má 36cm, až skoro ke kolenům.
Sice mají na výběr hodně velikostí, ale řekla bych, že si velikost XS představuji jinak... menší... tohle bych řekla že odpovídá spíše S a menšímu M... každopádně já v tom šíleně plavu, takže jsem tyto krásné skorts musela poslat dál... :(


Hodnocení v kostce

výběr barev
+ rychlé doručení
+ poštovné zdarma
+ cena

- neodpovídající velikosti (nemyslím rozměry, ale pocit, jak jsem na XS zvyklá :) )

Proto si tyto šortky zaslouží 4 hvězdičky








7 komentářů:

  1. mě se tady tyhle šortky vůbec nelíbí =( promiň

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě. Mně právě hrozně moc. :D Když se k tomu umí člvoěk hezky oblíknout a všechno sladit, tak to vypadá pěkně. :) Na těch fotkách co jsem sem přidala s těma modelkama to nevypadá nic moc no... :)

      Vymazat
  2. Šortky se mi moc líbí na oficiálních fotografiích. :) Bohužel na těch tvých mi materiál nepřijde příliš kvalitní, ale jde samozřejmě jen o můj první pohled - když šortky nemám v ruce, nemohu nijak posoudit. :) Je ale skvělé, že jsi spokojená a myslím, že je dovedeš opravdu moc pěkně sladit. Těším se na nějaké případné outfity. :)) SINSAY GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za 200 Kč z ebay se ani nedá očekávat super kvalita. :) Outfity už plánuji nějaký ten pátek. ;) Od příštího měsíce tu bude nová rubrika. :)

      Vymazat
  3. Jsou hezké a hlavně to dělá hezké nohy.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem tak hrdá a šťastná, že tu mohu sdílet toto pozoruhodné svědectví, úžasné a mimořádné, prostě nemůžu uvěřit, že můj bývalý manžel je tady se mnou a prosí o všechna jeho špatná jednání a říká mi, jak prázdný se po celou dobu cítil byl pryč, opustil mě a způsobil mi tak bolest po rozvodu, ke kterému došlo před 5 měsíci. A celý tento zázrak se stal okamžitě poté, co jsem kontaktoval doktora Egwaliho o pomoc, jsem dnes nejšťastnější ženou na celém světě, řekl bych, že ho po svém boku budu mít znovu. Je to zázrak pro mě a moji rodinu a věčné potěšení a veselí. Jsem nyní tak šťastný a nevím, jak moc bych měl vyjádřit svou vděčnost a uznání Dr.Egwali. Důrazně bych ho doporučil, pokud potřebujete okamžitou pomoc, protože je zaručena.
    Zašlete mu e-mail dnes /dregwalispellhome@gmail.com nebo přes
    WhatsApp: +2348122948392

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám ! ♥