středa 16. července 2014

Lessthan10pounds.co.uk

Zdravím mé milé čtenářky,
slíbila jsem Vám recenze na různé e-shopy, české i zahraniční, a tak Vám přináším první článek, a to na anglický eshop s oblečením, kabelkami, botami a vším, co my ženy zkrátka nutně potřebujeme!


Na tomto eshopu se mi líbí, že mají v nabídce i velikost 34, na jiných anglických eshopech mají většinou v nabídce nejmenší velikost S.
Co mě tady dále zaujalo, tak je to přehlednost, líbí se mi vizuální strana webovek, každý týden mají nové a nové produkty. Takže za tohle velké plus!

Další výhodou tohoto eshopu je, že se při nákupu nemusíte registrovat, ale je to lepší, pokud si chcete uložit věci do košíku a objednávat až jindy, protože pokud nejste registrovaní, tak Vám to do příští návštěvy eshopu z košíku zmizí a pak hledáte nanovo. :)

Největším mínusem tohoto eshopu je vysoké poštovné, které činí 560Kč.
Tudíž jsem to pojala jako hromadnou objednávku a snažila se najít co nejvíce slečen, aby se nám to vyplatilo, bohužel jsme byly jenom tři, takže nás to vyšlo na 187Kč/os.

Zboží přišlo velice brzy. Objednávala jsem v úterý a už ve čtvrtek mi volali, že mi balík vezou. :)
Takže naprostá spokojenost, co se těchto věcí týče, a teď k samotným produktům.


Má objednávka

Kvůli těmhle nádherým botám, jsem tu objednávku prostě musela udělat, protože by mi nedalo spát, kdybych je neměla v botníku!
A nedalo by to spát nejen mně, protože v této samé barvě jsem je objednávala hned dvakrát! :)
Když jsem botičky viděla poprvé, uplně jsem se zhrozila kvůli velikosti, vypadaly jako pro panenku, nakonec jsem je vyzkoušela v praxi a sedí jako ulité. A co víc, parádně se na nich i chodí!!!


Tyhle šaty byly zařazené v topech, ale risknout jsem to chtěla. No, a dobře jsem udělala, mám je skoro ke kolenům, takže to byl parádní kup! Akorát mají holá záda, takže se pod ně nedá nosit podprsenka, leda nalepovací. :)

U tohoto produktu jsem si vůbec nebyla jistá zda se jedná o šaty či tuniku, jelikož to bylo pojmenované jako tunika, ale zařazeno mezi šaty. Tak jsem to zkusila, a dá se nosit jako šaty. Byl k ní i černý pásek, který můžete vidět na prvním fotu. :)


Tyhle šaty jsou přímo luxusní! Bála jsem se aby mi nebyly velké. Objednala jsem si velikost 34, kterou klasicky nosím. Šatičky bohužel nemají žádný zip a jsou velice těsné, mám co dělat abych je na sebe oblékla, i svlékla, ale jsou z bezvadného materiálu, takže je určitě z rukou nedám! :)


Co mě zklamalo byly tyto boty, které jsem objednala své 15ti leté ségře.
Boty byly místy flekaté a v jedné dokonce chyběla i vložka.
Každopádně jinak byly moc hezké a jako ostatní věci i totožné s originální fotografií. 


No a co si objednaly ostatní slečny?


Nad těmito skater květovanými šaty jsem slintala hodně dlouho, nakonec jsem se rozhodla pro jiné. Nenechte se zmást, ačkoliv šaty na obou fotkách vypadají jako NAVY, tak jsou ve skutečnosti černé. :)


Další položkou našeho společného košíku byl tento overal v barvě indigo. Barva odpovídala reálné fotografii, fotoaparát tu barvičku maličko zkreslil. :)


Další botičky s průhledným podpatkem! ♥

Krajkované šatičky.


Sáčko s koženkovými rukávy. Také jsem nad ním přemýšlela. Moc se mi líbilo v tmavě modré, nakonec jsem si ale řekla, že bych ho neměla k čemu nosit. :)



Krásné bílé sandálky! :(


A poslední položkou našeho košíku byly tyto růžové skater šaty.


Já jsem s tímto eshopem spokojená. :) Pokud se najde více lidí na objednávku, tak je to velice výhodné.
Kvalita u některých věcí je přímo úžasná, u některých je to hrůza, ale s tím se prostě musí počítat.
Většina těch věcí stojí 5 nebo 6 liber, což je od 180Kč do 215Kč, takže si myslím, že zavřít někde oko, se i tak vyplatí. :)
Rozhodně tu do budoucna budu ještě objednávat. Kdybyste měl někdo zájem, můžete sledovat mou skupinu na facebooku (ZDE) - sice se jmenuje LSBAGS - kabelky z Anglie, ale objednávám tam cokoli, stačí skupinu sledovat. :)

Hodnocení v kostce

+ velká nabídka velikostí (mají tam velikosti od 34 až po 56)
+ rychlost dodání
+ příznivé ceny
+ totožnost s originální fotografií
+ stále nové a nové položky
+kvalita

- vysoké poštovné
- kvalita některých věcí

TENTO ESHOP SI ZASLOUŽÍ 5 hvězdiček z pěti








2 komentáře:

Děkuji Vám ! ♥