neděle 31. ledna 2016

Retro a vintage móda, staňte se Pin-up Lady!

Ahoj kočky!

Na mém blogu jste si mohly všimnout, že nejsem příliš aktivní. Celé to půlroční období bylo velmi hektické. O období Vánoc nemluvě. Nyní se to krapet uklidnilo a já budu mít opět více času.
Du budoucna se můžete těšit na nákupní horečku, recenze na eshopy a OOTD. Protože to jsou stále rubriky, které mě baví a které chci pro Vás tvořit i nadále! :)

No, a teď bych Vám ráda řekla, proč nebyl čas na blogování. Nejen, že jsem chodila do práce, kde pracuji na 12-ti hod. směnách, ale také jsem se rozhodla splnit si jeden můj velký sen, a to pořídit si šicí stroj a naučit se šít! :) Což se mi povedlo.

Jak jste si mohly všimnout tak miluju retro módu 50. a 60. let, zvláště kolové pin-up sukně á la POMÁDA! :) No, kdo by je neměl rád, že?

Vzhledem k tomu, že jsem takové oblečení nacházela v obchodech zřídka, a když už, tak byli velikosti celkem probrané, jsem se rozhodla, že si je začnu šít sama. Kdo by nechtěl mít doma originál a přímo na míru?


A tak vznikla vlastně značka Pin-up Lady!

Tímto bych Vás všechny ráda pozvala na můj fler a facebookové stránky, kde Vás budu pravidelně informovat o novinkách týkajících se mé značky! :)
Sukně šiji na přání a ze 100% bavlny, jsou našívané do pevného pasu na zip, ale není problém sukýnku našít i do gumy. Vše je pouze na naší společné domluvě! :)



Určitě se přidejte a sledujte! Brzy bude Pin-up Lady i na instagramu! Na všech těchto stránkách můžete sledovat skvělé akce, které do budoucna plánujeme!

Buďte v obraze!
Buďte krásná a šik!




4 komentáře:

  1. Ahoj, chtěla bych tě poprosit o návštěvu mého NOVÉHO blogu a poprosit tě o radu, děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta modrá sukýnka je nádherná. Já jsem už taky několikrát snila o tom, že budu šít, ale nikdy jsem se k tomu nedokopala protože si furt říkám, že mi to stejně nepujde :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud hledáte pozitivní úvěrové zkušenosti bych doporučil Le_Meridian financování. Je překvapivě snadné získat dluhovou pomoc. Budete s nimi zacházeno s úctou a profesionalitou, protože mi pomohli s úvěrem také ve výši 1,9% ROI. Email Contact..info@lemeridianfds.com
    WhatsApp ... + 19893943740

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám ! ♥